bartar790

 هنگامی که آماده کاشت گل یا سبزیجات یک ساله هستید، مهم است که بدانید چگونه نهال بکارید. اگرچه ممکن است کار دشواری به نظر برسد، اما انجام آن واقعاً بسیار آسان است. کاشت نهالستان مزایایی نیز دارد. یک مزیت این است که می توانید در فصل رشد یک شروع پرش داشته باشید. این به ویژه اگر در منطقه ای زندگی می کنید که فصل رشد کوتاهی دارد مفید است. مزیت دیگر کاشت نهال این است که می توانید محیطی را که در آن رشد می کنند کنترل کنید. این مهم است زیرا به شما امکان می دهد میزان آب، نور و مواد مغذی دریافتی گیاهان را کنترل کنید.


هنگام کاشت نهال، باید با دست های تمیز و ابزار تمیز شروع کنید. مهم است که ابزار خود را قبل از استفاده از آنها استریل کنید. این به جلوگیری از گسترش بیماری کمک می کند. سینی یا گلدان کاشت را با مخلوط گلدان استریل پر کنید. مخلوط را آبیاری کنید تا مرطوب شود اما خیس نشود. نهال های خود را در سینی یا گلدان کاشت قرار دهید. آنها را به گونه ای فاصله دهید که فضایی برای رشد داشته باشند.

هنگامی که نهال ها در سینی یا گلدان کاشت قرار گرفتند، آبیاری آنها بسیار مهم است. آنها را با احتیاط آبیاری کنید تا مزاحم ریشه ها نشوید. هنگامی که خرید نهال بادام برترنهال ها برای اولین بار شروع به کار می کنند، باید به دفعات بیشتری آبیاری شوند. همانطور که آنها رشد می کنند، شما نیاز به آبیاری کمتری خواهید داشت.

مهم است که به نهال ها نور کافی بدهید. آنها را در مکانی قرار دهید که حداقل شش ساعت در روز نور خورشید دریافت کنند. اگر نمی توانید نور طبیعی کافی را تامین کنید، می توانید از چراغ های رشد استفاده کنید.

پس از رشد نهال ها برای چند هفته، می توانید آنها را در باغ خود پیوند بزنید. هنگام پیوند مراقب باشید تا به ریشه آسیب نرسانید. هنگامی که آنها در باغ هستند، آنها را به خوبی آبیاری کنید و کمی به آنها فرصت دهید تا با خانه جدید خود سازگار شوند.

Comments

Popular posts from this blog

nami790

gift790

nar